אחרי גל של שמועות, היום (חמישי) הכריז סטטיק (לירז רוסו) באופן רשמי על סיום הזוגיות המוסיקלית המצליחה עם בן אל תבורי. הצמד פעל ביחד שבע שנים, בהן הספיק לייצר יחד עם המפיק המוסיקלי ג'ורדי המון להיטים שלא יצאו לנו מהראש.
ברקע הפרידה הסכסוך התקשורתי בין בן אל תבורי לאם בנו, אורטל עמר. התכתבויות והקלטות בין השניים התפרסמו לאחרונה בתקשורת וכללו התבטויות קשות וקללות של תבורי כלפי בנו תו פרינס. תבורי האשים את עמר כי היא זו שעומדת מאחורי ההדלפה.
1 צפייה בגלריה
הסוף. סטטיק ובן אל
הסוף. סטטיק ובן אל
הסוף. סטטיק ובן אל
(צילום: טל שחר)
סטטיק, תושב חיפה, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים".
"משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחו"ל ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם. ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוזיקלי של הפרויקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוזיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחויבות אחרת תקוים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אתכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו".
הצמד שהיה חתום על חוזה הקלטות עם חיים סבן, ייאלץ לעצור גם את הקריירה הבינלאומית שלו, כולל שירים שכבר הולטו וקליפים שצולמו.
יצאנו להיזכר בלהיטים הגדולים שהשאיר הצמד למזכרת.
(הלהיט שהפגיש את השניים #דוביגל)

(טודו בום כנראה כבר לא יהיה פה)

(בכביש החוף, בלי החבר'ה מאחורה)

(היה אחלה, גבר)

(אפילו ג'ורדי לא ציפה לזה)

(ביחד ובנפרד תשארו חביב אלבי)

(היה קרנבל)

(שיר באנגלית לקריירה הבינלאומית הגנוזה)
קראו גם: >>
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://bit.ly/3yWpXrY