אז מה היעד הבא? פיתוח הפריפריה והובלת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית להצלחה בזמן הקצר ביותר תוך חיזוק חברת עורכי הדין ומתן מענה משפטי ברמה הגבוהה ביותר ושירות אישי לכל לקוח קטן כגדול.
“חלום לא הופך למציאות באמצעות קסמים. הוא דורש זיעה, נחישות ועבודה קשה”, צוטט פעם מזכיר המדינה האמריקאית קולין פאוול, במשפט שהפך לאחד ממטעני המוטיבציה הגדולים שאי פעם נאמרו. כשבילי מצגר מסתכלת על המשפט הזה, היא יכולה לחייך לעצמה חיוך רחב וגדול.
1 צפייה בגלריה
עו"ד בלהה מצגר
עו"ד בלהה מצגר
עו"ד בלהה מצגר
(צילום: Q Elite Beauty)
עורכת הדין בלהה (בילי) מצגר מייצגת יחד עם שותפיה לקוחות בכל רחבי הארץ, במגוון תחומי המשפט. זאת בעזרת צוות יועצים ועו”ד בעלי מומחיות ספציפית בתחומי המשפט השונים.
“למרות שהייתה לי קריירה די מבטיחה במשטרה, לפני יותר מעשור, משהו בי הרגיש שאפשר לעשות דברים אחרת”, היא אומרת. “גדלתי בבית של אנשי משטרה, אבל רציתי והאמנתי שאני יכולה לנפץ את תקרת הזכוכית והעדפתי לפנות לדרך עצמאית וקריירה בתחום המשפט ויחד שעם שותפי עו”ד גל מוטאי יסדנו את חברת עורכי הדין מוטאי מצגר גרבאוי.
בדרך למעלה, מספרת בילי, היא נתקלה בקשיים. אבל מה שניצח בכל פעם הייתה הרוח והתשוקה להתקדם. “גדלתי בחיפה בשכונות החוף ובניתי את עצמי בעשר אצבעות, יצאתי מהקופסא שגדלתי בה וגיליתי כמה העולם יותר גדול.
“תמיד האמנתי בעבודה קשה ללא קיצורים. נכנסתי בכל דלת שנפתחה בדרך, וכשהיא לא נפתחה נכנסתי מהחלון. קפצתי על כל הזדמנות שנקרתה בדרכי והזזתי את כל מי שהפריע”.
אחד המאפיינים הבולטים אצל עו”ד מצגר היא היכולת לזהות מגמות עוד לפני שהן מתרחשות. “יחד עם שותפיי, הקמנו את משרד עורכי הדין מוטאי-מצגר-גרבאווי שעסק בדיני תעבורה והפך להיות משרד עורכי הדין הגדול באזור הצפון בתחום.
“לפני כשנתיים, הבנו שצעד של התרחבות הוא מתבקש”, היא ממשיכה לספר. “הבנו שכמו שהעולם שלנו הולך למקום של שירות ‘תחת קורת גג אחת’ – כך גם אנחנו צריכים לנהוג. לכן בשנתיים האחרונות גייסנו את מיטב עורכי הדין בכל תחום משפטי, מזכירות משפטיות, מתמחים צעירים ורעבים והיום אנחנו מעניקים אצלנו במשרד את כלל השירותים המשפטיים שמשרד עורכי דין יכול לתת”, היא אומרת בחיוך צנוע וגאווה גדולה.
תחום נוסף בו עו”ד מצגר מתמחה בשנים האחרונות הוא ההתחדשות העירונית, שם הפכה לאוטוריטה. “מבחינה משפטית אני מייצגת את הדיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית במספר ערים: בית שאן, בית שמש, חיפה, נוף הגליל, אור יהודה ועוד...”, היא מסבירה, “באזורים הפחות ‘נחשקים’ של מדינת ישראל. אני באה מתוך אג’נדה שגם לתושבי הפריפריה מגיעה איכות חיים וסטנדרט מחייה ברמות הגבוהות ביותר.
לשאלה למה חשוב לפנות למשרד גדול שעוסק בכל התחומים עונה עו”ד מצגר:
“אחד היתרונות הגדולים שיש למשרד כמו שלנו הוא שאפשר לעשות סיעור מוחות בנושאי התיקים ולקבל חוות דעת שונות מכמה מומחים” מסבירה מצגר. “כך יוצא שהלקוח מקבל את המענה המקיף והשלם ביותר שהוא יכול לקבל”.
לדבריה של עורכת הדין הנמרצת, היא רואה בנושא ההתחדשות העירונית כסוג של שליחות חברתית חשובה. “במהלך הקורונה יצא לי להיפגש עם זוג מבוגר שגר בקומה רביעית בבניין ללא מעלית”, היא נזכרת. “כשהסברתי להם על הליך החידוש של הבניין, מה הם הולכים לקבל ובעיקר על כך שסוף סוף תהיה להם מעלית בבניין הם ממש התרגשו”, היא אומרת בהתרגשות בעצמה. “אתה מביט בשניהם, לוקח רגע של שקט לעצמך ויודע שהם עומדים בפני חיים חדשים”.
תחום העיסוק שלה, שכולל המון שעות עבודה, לא היה יכול להתקיים ללא התמיכה שמסביב. “אני נשואה ואמא לארבעה ילדים מקסימים. אני חושבת שאילולא התמיכה של משפחתי ובעיקר אמא שלי ובעלי היה לי יותר קשה, אומרת בילי. “כשיש לך את השקט הנפשי, את יכולת ההכלה ואת התמיכה מהבית – אתה כבר בשלבי התקדמות גדולים מאוד לעבר היעדים שלך”.
ומה היעדים לשנה הקרובה?
“הצבתי לעצמי מטרה והיא לחדש את הפריפריה. השנה אני מתכוונת להוסיף עוד 1000 יחידות דיור ודיירים שיזכו לקבל דירה חדשה, עמידה בפני רעידות אדמה ועם ממ”ד. כל זה בבניין חדש ובשכונה חדשה.
“הרצון להעניק לאנשים מקום טוב יותר לגור והזדמנות לשפר את איכות החיים נותן לי סיפוק ותחושה שאני עושה משהו גדול ומשמעותי בחיים ומשנה חיים לאלפי משפחות”.
מה מבדל אותך מעורכי דין אחרים
אספתי במהלך חיי כלים שהיום מסייעים ללקוחותי”, היא אומרת. “לזהות הזדמנות, לייצר ערך עבור אנשים, ניהול מו”מ ומשברים, כישורי גישור ויכולת לשוחח בגובה העיניים עם כל אדם. זה ארגז הכלים שלי שמוביל את הפרויקטים שלי להצלחה”.
ליצרת קשר:
טלפון 0526400111
דואל: bilimlaw@gmail.com
כתובת: נתנזון 28, חיפה