"הרבה אנשים זקוקים לכסף מהיר, במיוחד בתקופה שלפני החגים", אומר מנהל הפיתוח העסקי של חברת "קריאייטיב פייננס", תומר מור.
"אנו נרתמים למען אלה שפנו לכל המקורות שהם מכירים, כולל בנקים, חברות ביטוח וגופים אחרים – והללו לא אישרו להם הלוואה שתקל עליהם את החיים. אם יש ברשותכם נכס נדל"ני או עסקי לשעבד, נדאג שתוכלו ליהנות מאשראי חוץ בנקאי בקלות. אנחנו כאן כדי לפתור לכם את הבעיה".
חברת המימון CREATIVE FINANCE מגייסת הון ומעניקה פתרונות אשראי מורכבים ויצירתיים בשוק הבנקאי והחוץ בנקאי. בחברה קיים צוות מיומן של כלכלנים, רואי חשבון, עו"ד מסחריים ואנשי מימון.
1 צפייה בגלריה
פרחי Sflower בחיפה
פרחי Sflower בחיפה
תומר מור
(צילום: רועי גליקמן)
החברה מציעה מסלול גיוס כספים מהיר לטובת לקוחות הזקוקים למימון במסלול אשראי חוץ בנקאי.
המסלול מיועד לכל סוגי הלקוחות: פרטיים, בעלי עסקים ויזמים. גם אם נקלעתם לתסבוכת כלכלית ודירוג האשראי שלכם אינו מחמיא, בחברה יעמידו פתרונות מתאימים.
האשראי ניתן לכל מטרה.
תומר מור: "ביכולתנו להעמיד לרשותכם כל סכום שנע בין 250 אלף ש"ח ועד ל - 10 מיליון שקל. ההלוואה ניתנת בתמורה לשעבוד נכס נדל"ני או עסקי של הלקוח.
"קריאייטיב פייננס" הינה גוף פרטי, מאושר, המטפל באשראי חוץ בנקאי. אצלנו, תהליך קבלת ההלוואה יעיל, מגוון, יצירתי וקצר בהרבה לעומת מה שמקובל בבנקים. האשראי שיקבל הלקוח לא נכלל ב"אובליגו" (המסגרת) ולכן אינו מופיע בחיווי האשראי של הצרכן. ללווה ישנה דרך יעילה ומהירה לקבל מימון שיוביל לרמת החיים שלו להשתפר, יימנע החמצה של הזדמנויות עסקיות ויחסוך זמן רב ששווה הרבה כסף. כמו כן, יוכל הלווה לוותר על פנייה לגופים שיתנו לו הלוואות בריביות גבוהות ומופרכות, ולישון בשקט בלילה".
לקוחות החברה מעידים על יצירת WIN – WIN בין הלקוח הזקוק לאשראי לבין הגוף המממן. אחד הלקוחות מספר לנו:
"אני כלקוח מקבל בקלות יחסית את המימון הדרוש ואילו המממן, מקבל כבטוחה שעבוד נכס ספציפי ולכן יכול להיות רגוע. העסקה הוגנת, שקופה ומהירה".
החברה מחזיקה גרעין משקיעים כשירים שגאים להיות חלק מפעילות המימון. אחד המשקיעים סיפר: "אנו מציעים פתרון חדש, מהיר, ידידותי למשתמש, משתלם והוגן עבורכם.
לפרטים נוספים ולקביעת פגישה אתם מוזמנים ליצור קשר עם תומר מור , כלכלן החברה .
שם החברה: CREATIVE FINANCE
כתובת: בנין בית גיבור ספורט , מנחם בגין 7 , רמת גן.
מייל :tomer@creative-finance.net
טלפון: 052-3240978, 03-6554111
התקשרו או שלחו מייל עכשיו!