רשת העיצוב IDdesign השיקה מועדון חברים אקסקלוסיבי לאדריכלים ומעצבי פנים בשם IDprofessional בסדנת יין מעשירה של יקבי בנימינה.
4 צפייה בגלריה
רשת IDdesign
רשת IDdesign
אורן נורי, ג'ני צ'רווני, אורית ניב פרזס ומורן רייסברג באירוע ההשקה
(ליאור צילומים)
ההשקה התקיימה בסניף החיפאי של הרשת, בה לצד היין המשובח נהנתה נבחרת האדריכלים ומעצבות הפנים מהתרשמות של קולקציית ריהוט פנים החדשה שליקט בקפידה ועיצב אורן נורי- מנהל הסחר והמעצב הראשי של רשת IDdesign.
בין המשיקים: אורית ניר פרזס - מנהלת סניף IDdesign חיפה, אורן נורי - מנהל הסחר והמעצב הראשי של רשת IDdesign, אלה קימלוב- בעלת חברת תומר, ד"ר קרן אור חן - פסיכולוגית ומרצה, מורן רייסברג – מנהלת קשרי אדריכלים ברשת IDdesign.
במסגרת מועדון החברים המושקע, יוענקו על פני כל השנה הטבות מעניינות ושוות וכן מגוון סדנאות מעשירות ומלמדות מתחומי העיצוב, הלייף סטייל וה- Wellnes.
4 צפייה בגלריה
רשת IDdesign
רשת IDdesign
אורן נורי, אורית ניב פרזס וקרן אור חן באירוע
(ליאור צילומים)
מטרת המועדון היא לייצר עניין רב בקרב המשתתפים ולהעמיק את הקשר בין רשת העיצוב IDdesign לבין נבחרת המעצבים והאדריכלים. במועדון החברים IDprofessional הושקעה מחשבה רבה עד הפרטים הקטנים: מהמתנות ועד הסדנאות, כשהדגש היה על תוכן איכותי וגבוה, בזהה לאופי המותג היוקרתי.
4 צפייה בגלריה
רשת IDdesign
רשת IDdesign
אורית ניר פרזס, אלה קימלוב ואורן נורי
(ליאור צילומים)
הקולקציה החדשה של רשת IDdesign לשנת 2022 מעמיקה את טרנד החזרה לטבע ובדומה לטרנדים העכשוויים בסצנת העיצוב העולמית, תציג הרשת בעונה הקרובה ריהוט פנים יוקרתי, עכשווי ונחשק במרקמים גסים ומנחמים.
אם עד לאחרונה היה דגש על מרקמים עדינים, חלקים ובגוונים שקטים, נראה כי החורף יהיה נוכח מתמיד עם ריהוט מבד גס ומרקמים מחוספסים, כיאה לעידן הפוסט קורונה.
4 צפייה בגלריה
רשת IDdesign
רשת IDdesign
חגיגה עיצובית וקולקציות חדשות
(ליאור צילומים)
קראו גם: >>
כך למשל מקבלים במה בדי הבוקלה, קטיפה, קורדרוי, לאמה ופרווה סינטטית (בגובה של 4 ס"מ). טרנד המראה הדרמטי, מתווסף לטרנד ה- COZY ומציע מגוון רחב של פריטי רביצה מזמינים, נעימים וחמימים.
הרבה בד, פחות נוקשות. לצד זה, נראה בתקופה הקרובה ריהוט כמו כורסאות וספות שזלונג עם קווי מתאר מעוגלים, למראה הרמוני, זורם ורך. הרי בטבע אין באמת קווים ישרים, הטבע מעוקל וקסום.
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
פורסם לראשונה: 16:18, 06.02.22