מעצבת הפנים מירי צור מקרית אתא הפכה לאחרונה לפעילה חברתית ובימים אלה היא מגייסת ספקים למען מיזם שיקום ועיצוב בתי משפחות, אשר ידן אינה משגת, וזקוקים לחידוש ביתם כראוי למגורים.
1 צפייה בגלריה
מעצבת הפנים מירי צור
מעצבת הפנים מירי צור
מעצבת הפנים מירי צור
(צילום: משה מעוז)
"הניצחון שלי הוא לראות את ניצוץ ההתרגשות וההודיה שלהם ושל הילדים בעיקר. באחד הבתים ניגשה אלי ילדה קטנה ואמרה 'אני לא אתבייש להביא יותר את החברים שלי הביתה'", סיפרה צור.
בנוסף, ניהלה צור את פרויקט החידוש ועיצוב מועדון ענק לאנשים בעלי מוגבלויות בצפון, ועוד הזרוע נטויה לדבריה. "החזון שלי ברמה האישית הוא להתפתח ולהיות בעלת השפעה, לסייע לכמה שיותר משפחות במצוקה ואוכלוסיות חלשות ולמנף אותן. וכמובן ברמה המקצועית אני שואפת להמשיך ולהביא לידי ביטוי את היצירתיות והתעוזה שבי לחדש ולחולל מהפך באיכות חייהם של אנשים", ציינה.
צור עוסקת בעיצוב פנים למעלה מ-11 שנים, כשעבודותיה מושפעות מהתקופה בה חייה במדינות אירופה. היא בוגרת מצטיינת בלימודי עיצוב פנים במכללת קווים חיפה. כמו כן סיימה קורס הום סטיילינג מבית 'קסטיאל' - ריהוט תוצרת ישראלי שייצר ריהוט לעשירון העליון. היא אף למדה בבית הספר להנדסאים בטכניון במגמת התמחות משנית במחשבים.
תחום התמחותה כיום מתמקד בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות יוקרה ובתי עסק ומלונות בוטיק וניהול פרויקטים, תוך שימוש בחומרים חדישים וטכנולוגיות חדישות המשדרגות כל חלל כמה שלבים קדימה.
"האתגר האמיתי שלי בעבודותיי- הוא לגלות את הפוטנציאל הנסתר בכל בית. האמונה שלי היא שכל בית יכול להפוך לכל חלל שנחפוץ בו וכל חלל שנראה כחסר ערך ומשמעות יתגלה כבעל ערך ויראה בסוף התהליך את הפוטנציאל העצום שלו ובכך אני מסייעת ללקוחותיי לבטא את המהווים, הרגשות והרצונות שירצו לממש בביתם".