אנשים רבים בימינו מרגישים שהמשפט "חיים רק פעם אחת" מקבל משמעות מוחשית יותר ויותר, לכן הם מכינים לעצמם רשימה של דברים שחייבים לעשות לפני שהם מזדכים על הציוד - החל משחייה עם דולפינים וצלילה בחופים מרוחקים, דרך טיסה ליעד אקזוטי ועד לצניחה חופשית.
2 צפייה בגלריה
חלום אחד יותר מדי
חלום אחד יותר מדי
חלום אחד יותר מדי
(צילום: shutterstock)

גבר מהאזור החליט לפעול באופן די דומה והכין רשימה משלו, אלא שזו הרתיחה את אשתו והובילה לסיום דרכם המשותפת.
הכל החל כשהאישה עשתה סדר בארון הבגדים של השניים ושלפה מתוכו מספר ז'קטים של בעלה במטרה למסור אותם לניקוי יבש. לפני שיצאה אל המכבסה, היא תחבה את ידיה אל הכיסים כדי לוודא שלא נשכח בהם דבר מה. באחד מהם היא מצאה פתק ובו רשימה לא שגרתית, בה נכתב בין היתר: 'להיות עם בלונדינית', 'להיות עם אסיאתית', 'להיות עם מולאטית' ועוד, כשלצד אחד מהסעיפים אף סומן 'וי'.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

בשלב זה פניה של האישה החווירו והיא הרגישה כאילו הקרקע נשמטה מתחת לרגליה. היא המתינה שבעלה ישוב, וכשזה קרה תקפה אותו בעודה אוחזת את הפתק: "מה זה צריך להיות?! אנחנו זוג נשוי, הורים לילדים, חשבתי שאנחנו אמורים להיות נאמנים אחד לשנייה!".

קראו גם:

אלא שאז, לא רק שהבעל לא הכחיש ולא התנצל, הוא אף אמר: "אני בן 40 וכל עוד אפשר ליהנות באופן טבעי, אז למה לא? X (חבר טוב של בן הזוג) אמר לי שעשה את זה ואשתו זרמה אתו, אז חשבתי שזה יכול להיות רעיון לא רע. עכשיו שאת יודעת על הרשימה, אולי אוכל דווקא לשמח אותך - חשבתי לצרף אלינו עוד גבר. מה דעתך?".
אחרי מילים אלו רתחה האישה עוד יותר וענתה בכעס: "אני ממש לא רוצה! רציתי לעשות סדר בארון אבל אתה יצרת בלגן בחיים של שנינו. לא ידעתי שהתחתנתי עם סוטה מין.
"אני לא יודעת אם זה משבר גיל 40 או לא, אבל אני כן יודעת שהמשבר הגדול לפניך. לא רק שאני מתגרשת ממך, אני אדאג שתראה אותי כל החיים שלך עם מישהו אחר".
ימים ספורים לאחר השיחה הקשה בין השניים, ובעקבות האמת המרה שגילתה על בעלה, הגיעה האישה למשרדי, וכמובן שבנסיבות אלו לא נותרה לי ברירה אלא להתחיל בהליך גירושין עבורם.