מי שטוען שלא ניתן לרקוד על שתי חתונות כנראה יודע מה הסיבה, אבל יש כאלה שחושבים אחרת. גבר צעיר ניהל מערכת יחסים עם אישה צעירה, הודיע לה שהוא נאלץ להיפרד ממנה משום שניהל במקביל קשר רומנטי עם אחרת, שנכנסה להריון. לאחר שהאחרונה נישאה לאיש, הפתיעה אותה האישה הראשונה עם בשורה ששינתה את חיי שלושתם.
2 צפייה בגלריה
הריון כפול שתיים
הריון כפול שתיים
הריון כפול שתיים
( צילום: shutterstock)
הכל החל כאמור כשהגבר ניהל מערכת יחסים עם הצעירה ואף הבטיח כי יינשא לה. יום אחד, כשהם עמוק בתוך הקשר, התוודה בפניה האיש: "אני צריך לספר לך משהו. אני בקשר עם אישה נוספת והכנסתי אותה להריון. אני מצטער, אבל אנחנו נפרדים, אני מתחתן איתה".
הבשורה נחתה כרעם ביום בהיר על הצעירה ההמומה, והיא הטיחה בו: "איך אתה לא מתבייש? הבטחת שתתחתן איתי, בסוף אתה מכניס להריון מישהי אחרת?! בוגד! לא רוצה לראות אותך יותר!". מה שהיא לא סיפרה לו באותו רגע, זה שגם היא בהריון ממנו.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון)

האיש, שלא ידע מה טומן בחובו העתיד, ומה טמון ברחמה של זוגתו לשעבר, נישא לאהובתו החדשה בחתונת בזק. בדיוק כשחשב שהוא מתחיל פרק חדש בחייו המאושרים, נחתה עליו בשורה שהכניסה אותו עמוק לבוץ: הצעירה הגיעה אל אשתו הטריה, ליטפה את בטנה ואמרה לה: "את יודעת מי האבא? בעלך הטרי והבוגדני".

קראו גם:

האישה סירבה להאמין, אך כדי לאמת זאת הציגה בפניה הצעירה תמונות משותפות שלה ושל האיש, ותכתובות ווטסאפ שלא הותירו מקום לספק.
באותו רגע החליטו שתי הנשים הפגועות לאחד כוחות ולפעול נגד האיש. תחילה המתינה האישה לבעלה בביתם, וכששב מעבודתו סיפרה לו כי היא יודעת הכל ודורשת להתגרש. האיש היה בהלם, אשתו לעומת זאת הוסיפה: "אתה לא ראוי לאף אחת מאיתנו. מי שבוגד פעם אחת יבגוד שוב".
כעת מתכננות שתי הנשים תביעות נגד הבעל הבוגדני: הצעירה הראשונה תתבע מזונות והפרת הבטחת נישואין, ואילו אשתו תובעת מזונות גם כן, ובמקביל פתחתי עבורם בהליך גירושין.