אישה תושבת המרכז, שניחנה בקול פעמונים, זכתה למחמאות על קולה היפה בשלל הזדמנויות: בבילויים עם חברים בערבי קריוקי, במפגשים משפחתיים וגם בעבודתה.
2 צפייה בגלריה
"המקהלה היא המזל של החיים שלי"
"המקהלה היא המזל של החיים שלי"
"המקהלה היא המזל של החיים שלי"
(צילום: shutterstock)

בעלה, בני משפחתה וחבריה ניסו לשכנע אותה לממש את הפוטנציאל במסגרת כלשהי, ואכן, היא שמעה להמלצתם - ועברה את האודישנים למקהלה העירונית. רק בהמשך גילה הבעל שהעידוד שהעניק לה עלה לו ביוקר.
לאחר שהאישה התקבלה למקהלה, היא החלה להתייצב מדי שבוע בחזרות. "ראיתי שהיא מתחילה לפרוש כנפיים ולהגשים חלום, גם אם המשיכה באותו זמן בעבודתה הקבועה", סיפר הבעל כשהגיע למשרדי. "היא ממש נהנתה ונראתה זורחת בכל פעם שחזרה הביתה. אז גם אני שמחתי בשבילה".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

לאחר חודשים ספורים חגגה האישה יום הולדת. בעלה רצה להפתיע אותה, והגיע מצויד בזר פרחים ובמתנה יקרת ערך אל חדר החזרות, שבו סיפרה לו האישה שהיא מזמרת בכל שבוע. לאחר שהציג את עצמו בפני חברי המקהלה ושאל היכן אשתו, הופתע מהתשובה: "אשתך הייתה פה כמה פעמים בודדות, אבל הפסיקה להגיע".

קראו גם:

האיש ההמום והנבוך עוד חשב תחילה שאנשי המקהלה מתבדחים איתו, אך כשהבין שהם רציניים לגמרי, החלו חלקי הפאזל להתחבר בראשו. אבל וחפוי ראש הוא עזב את המקום וחשב כיצד לגלות את הסוד שאשתו מסתירה ממנו.
בפעם הבאה כשאשתו יצאה לחזרות, הוא החליט לעשות מעשה ויצא בעקבותיה. תוך זמן קצר הבחין בה נכנסת לבניין שנמצא לא הרחק מאזור מגוריהם. הוא החליט להמתין עד שתעזוב את המקום, וכשיצאה משם בשעה שבה בדרך כלל היא שבה מה"חזרות", הוא מיד הטיח בה: "חשבתי שאת שרה במקהלה, לא ידעתי שהחזרות שלך הן בעצם שיעורים צמודים אחד על אחת".
על אף שהשניים הורים לבת משותפת, האישה לא ניסתה אפילו להכחיש וענתה בלי להתבלבל: "המקהלה הזו זה המזל של החיים שלי, בזכותה מצאתי אהבה אמיתית. לא רציתי לפגוע בך, לכן לא רציתי שתדע אבל איתך התחתנתי בעיקר כי הייתי לחוצה להביא ילדים".
הבעל הרגיש שחרב עליו עולמו, אבל בשלב זה כבר לא נותרה דרך חזרה. לאחרונה כאמור הוא הגיע אליי, כדי שאפתח עבורם בהליך גירושין.