אישה שסבלה מבעיות גב הודיעה לבעלה כי אינה מסוגלת להשתלט יותר על ניקיונות הבית עקב מצבה הבריאותי. אחרי שהתייעצה עם בעלה הם החליטו להביא עוזרת אחת לשבועיים כדי שתקל עליה. היא לא תיארה לעצמה כי נושא זניח יחסית ישנה את חייה.
2 צפייה בגלריה
"אין לה שום משמעות בשבילי"
"אין לה שום משמעות בשבילי"
"אין לה שום משמעות בשבילי"
( צילום המחשה: shutterstock)
"בשנים האחרונות אני סובלת מפריצת דיסק שרק מחמירה", היא סיפרה. "קשה לי להתכופף או לעמוד על כיסא ולנקות. כיוון שאני לא מסוגלת לחיות בבית מלוכלך חשבתי שזה רעיון טוב להביא עוזרת. בעלי עובד הרבה מהבית, ואילו אני במשרד. חששתי שזה עלול להפריע לו, אבל הוא אמר לי כי הבריאות היא מעל הכל והבטיח שיהיה בסדר".
באחד הימים נתקלה האישה במודעה באזור מגוריה אודות סטודנטית שמשלימה הכנסה מניקיונות. "התקשרתי אליה והיא אכן הגיעה", היא שיחזרה. "מיד התרשמתי שמדובר בצעירה חרוצה שעשתה רושם מצוין. היא ממש התלבשה על הבית אחת לשבועיים, ושמחתי לחזור לבית מצוחצח ונקי".
אלא שעם הזמן הבחינה האישה כי משהו שונה בהתנהלות בעלה. "הוא פתאום התחיל להקפיד על המראה שלו ונראה מאושר מתמיד", היא הסבירה. "יכול להיות שזו הייתה אינטואיציה של אישה, אבל משהו בפרסונה החדשה שלו נראה לי מוזר. החשד שלי גבר כשהוא הציע לי להביא את העוזרת אחת לשבוע בכל מיני טיעונים משונים, שהעיקרי שבהם הוא הדאגה כלפיי".
כששאלתי אותה מה קרה בהמשך, היא סיפרה בקול שבור: "ידעתי שמשהו עובר עליו והיו לי חשדות, אבל לא הייתי משוכנעת לגמרי.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"פניתי לבן משפחה שלי, שהוא שוטר לשעבר, ושאלתי בעצתו. הוא ישר הבין את העניין, ובאחד הימים כשבעלי לא היה בבית הוא הגיע והציב מצלמות נסתרות בחדר השינה ובסלון".

קראו גם:

וכמו שחששה האישה הוכיחו המצלמות כי בעלה מנהל רומן סוער עם העוזרת הצעירה. "אין לך מושג איזו השפלה זו לראות את בעלך בסרטון מקיים יחסי מין עם אישה אחרת ועוד על המיטה שאת ישנה בה", היא אמרה בדמעות.
"כשהתעמתתי איתו בנושא, הוא החל לבכות ואמר: 'היא פיתתה אותי, זה לא היה מתוכנן, כל גבר היה נופל ככה. אני מתחנן שתסלחי לי. אין לה שום משמעות בשבילי'".
האישה הבהירה לו שלא תסלח לו לעולם ואמרה לו בנחרצות: "שברת את ליבי. אתה איש חלש ובוגדני ועל מה שעשית לי אין מחילה. אני דורשת שתצא מהבית עכשיו".
כשהבין הגבר כי היא נחושה, הוא עזב את הבית באותו היום, וכעת נמצאים השניים בהליכי גירושין.