הגבר שהגיע למשרדי נראה נסער מאוד. כשביקשתי שיתחיל מההתחלה, סיפר לי על היכרותו עם אשתו ועל חייהם המשותפים הנוחים.
לדבריו, כיוון שהוא שותף בעסק המשפחתי ונהנה מהכנסה גבוהה במיוחד, אשתו לא עבדה.
2 צפייה בגלריה
"היא ריסקה את ליבי"
"היא ריסקה את ליבי"
"היא ריסקה את ליבי"
(צילום המחשה: shutterstock)
"היה לה המון זמן פנוי, שאותו היא הקדישה בעיקר להנאות ובילויים", הוא אמר. "היא נהגה לצאת למסעות קניות ופינוקים בלי סוף, ממש ערוץ החיים הטובים. לא הייתה לי שום בעיה עם זה כי היא זה עשה אותה מאושרת".
קראו גם:
לדבריו, השינוי בהתנהלותה אירע אחרי שנסעה לפני כשנה למסע שופינג באיטליה עם שתי חברות טובות. "כמובן שפרגנתי לה ואמרתי לה שתבלה ותהנה", הוא משחזר. "כשהיא חזרה ארצה משהו היה בה משהו שונה, היא כאילו קרנה מאושר, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
"זמן קצר אחר כך היא הודיעה לי שהיא מתכוונת ללמוד איטלקית ונכנסה לזה בכל הכוח. בנוסף, היא החלה לחקור את התרבות האיטלקית, כולל היסטוריה, מאכלים ומקומות בילוי.
"כששאלתי אותה מה ה'שיגעון' האיטלקי שתקף אותה, היא הסבירה לי שזה מרתק אותה. במקביל, היא החלה להתרחק ממגע איתי בשלל תירוצים כמו 'אין לי כוח' ו'כואב לי הראש'. כששאלתי אותה אם יש משהו שאני צריך לדעת, היא הרגיעה אותי ואמרה: 'מה פתאום, הכל בסדר, זו תקופה כזאת'".
בשלב זה החל הבעל לחשוד כי משהו אינו כשורה, במיוחד כשהבחין כי אשתו ממוקדת בטלפון הנייד שלה זמן רב, תוך שהיא מחייכת ומצחקקת.
"באחד הימים, כשהטלפון שלה לא היה לידה, ניצלתי את שעת הכושר ונכנסתי לתכתובת הווטסאפ שלה", הוא סיפר. "ראיתי שם התכתבויות עם גבר זר בשפה האיטלקית, כולל שיחות וידאו איתו.
"שלחתי את כל התכתובת לטלפון שלי ולקחתי אותו למכר דובר איטלקית. בשנייה שהראיתי לו את זה, הפנים שלו הרצינו מאוד. הוא הסתכל עליי בכאב ובישר לי: 'מדובר במאהב שלה. יש פה תיאורים מיניים בוטים, כולל מה היא רוצה לעשות לו, ומה שהוא רוצה לעשות לה. כמו כן, היא כתבה לו כמה שהיא מתגעגעת ומחכה ליום שהיא תראה אותו".
הבעל ההמום חזר לביתו, התקשר מיד לאשתו וביקש ממנה להגיע הביתה בדחיפות. "אמרתי לה שאני יודע הכל על המאהב האיטלקי שלה", הוא סיכם. "היא לא ניסתה להכחיש וישר הודתה: 'התאהבתי בו כשנסעתי לאיטליה עם החברות, ומאז אנחנו בקשר. לא תכננתי שזה יקרה, אבל זה קרה. אני מרגישה שהוא אהבת חיי ורוצה לחיות איתו באיטליה".
"היא רימתה אותי לכל אורך הדרך", אמר הבעל הפגוע. "נתתי לה את נשמתי, התייחסתי אליה כמו למלכה ובסוף היא ריסקה את ליבי".
הבעל החליט לעזוב את הבית והגיע למשרדי כדי שאפתח עבורו בהליכי גירושין מאשתו.