הקבוצה, בניצוחו של המאמן דוד אלהרר, שיחקה בליגת נוער לאומית, ובתום הסיבוב הראשון, במאזן של 10 ניצחונות ו-3 הפסדים העפילה מהמקום השני לליגת העל.
1 צפייה בגלריה
קבוצת הנוער של מועדון הכדורסל הפועל ליאובק חיפה
קבוצת הנוער של מועדון הכדורסל הפועל ליאובק חיפה
קבוצת הנוער של מועדון הכדורסל הפועל ליאובק חיפה
(דניאל זלנקו)
קראו גם: >>
דוד אלהרר שמאמן את הקבוצה זו השנה השנייה:"כל הכבוד לשחקנים ולצוות מסביב על ההישג המרשים ובעיקר על האתגרים המנטליים שצלחנו בדרך הקשה לעלות ליגה. אנחנו מאמינים בדרך שבה אנחנו הולכים ונהנים ממנה ומרגישים אלופים ללא תלות בתוצאה! הפעם יצא לטובתנו, עכשיו המשימה היא להשאר בליגה ולבסס את מעמדנו בליגה הבכירה לנוער וזה יגיע דרך עבודה קשה התמדה וחוסן מנטלי, יאללה הפועל... ".
יושב ראש המועדון, יובל רוסמן: ״אני גאה בהישג של קבוצת הנוער שהיא למעשה קבוצת הדגל של מחלקת הנוער והנערות של הפועל חיפה שפועלת בשיתוף מלא עם ליאו באק. העפלה למשחקי הפלייאוף בליגת העל הינה הישג מרשים. החזון של המועדון הוא שתהיה כאן מחלקת נוער ונערות עם הישגים שתצמיח שחקנים לקבוצת הבוגרים בליגת העל. מגיעות מחמאות למאמן הקבוצה, דוד אלהרר, למנהל המקצועי, ליאור אנגלמן ולמנהלי מחלקת הנוער, יריב נרדע ואבי ניניו ולדניאל זלנקו מנהל מחלקת הספורט בליאו באק, על ההתקדמות המשמעותית של מחלקת הנוער והנערות, ועל הגדילה בכמות השחקנים והקבוצות״.