העיר התחתית התמלאה אתמול (חמישי) באלפים שהגיעו לחגוג את סיום הקיץ בפסטיבל TELEPORT בנמל חיפה. שורה ארוכה של אמנים מובילים הרקידו כ-3,500 אנשים, כשההופעה המרכזית הייתה הופעת "הבילויים" שהתאחדה לראשונה אחרי היעדרות של 8 שנים.
1 צפייה בגלריה
פסטיבל TELEPORT בנמל חיפה
פסטיבל TELEPORT בנמל חיפה
פסטיבל TELEPORT בנמל חיפה
(ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
קראו גם: >>>
למרות הקורונה, את המסיכות על פניהם של האנשים החליפו חיוכים. בעירייה ציינו כי האירוע, שהופק על ידיה נערך על-פי הנחיות התו הירוק.
הפסטיבל התקיים על פני שלוש במות ברחבי הנמל וכלל יריד אמנות, דוכני אוכל, מיצגי וידאו ייחודיים והקרנות מהפנטות, כל זאת לצד המנה העיקרית של האירוע - ליינאפ של הופעות רותחות ומסיבות אל תוך הלילה של ריף כהן, אלון עדר ולהקת "הבילויים", לצד מוזיקאים חיפאיים כמו: ויתרתי, 3421, גיאגיא, Shuzin, מלך התרבות ועוד. להקת "הבילויים", שערכה אמש כאמור את מופע האיחוד שלה, לאחר שלא הופיעה מאז שנת 2013, עלתה לבמה בשעה 22:30 והקפיצה את הקהל במיטב השירים משלושת אלבומיה. כאשר ביצעה הלהקה את השיר "כשנפוליאון יכבוש את עכו", נערכה על הבמה, לקול תשואות הקהל, הצעת נישואין מפתיעה בין זוג נשים - על רקע השלט "את אמרת שכשהבילויים יתאחדו, את תהיי שלי".
בן ריפתין, מנהל אגף התרבות בעיריית חיפה ויזם הפסטיבל: "חיפה היא המקום הכי טוב בארץ לאירועים ולפסטיבלים מהסוג הזה. זה אירוע השיא של פסטיבל האינדי שהתקיים לאורך כל הקיץ ואנחנו שמחים שהקהל נהנה והגיע בהמוניו."