היום (שישי) בשעה 10:00 ייפתח מתחם בדיקותה קורונה בסמי עופר. שעת הפתיחה הוקדמה וזאת על מנת לנסות להתמודד עם עומסי התנועה שנוצרו בשכונת נאות פרס בימים האחרונים.
1 צפייה בגלריה
פקקים בכניסה למתחם בדיקות הקורונה
פקקים בכניסה למתחם בדיקות הקורונה
פקקים בכניסה למתחם בדיקות הקורונה
(עיריית חיפה)
קראו עוד: >>>
בעירייה ציינו כי הקדמת שעות הפתיחה התאפשרה בעקבות בקשת ראש העיר קליש ממפקד פיקוד העורף להקל על תושבי השכונה. כמו כן, דרשה ראש העיר ממפקדי פיקוד העורף להוסיף עמדות בדיקה כדי לצמצם את זמני ההמתנה ולהימנע מעומסים.
על מנת להימנע מעומסים בצמתים המרכזיים, המשטרה והפיקוח העירוני יתגברו כוחות במקום כדי להכווין את התנועה.
אתמול (חמישי) איימה קליש כי היא תסגור את מתחם הבדיקות וזאת לאור תלונות התושבים ופקקי התנועה בסמוך למתחם שהקשו על תושבי נאות פרס לצאת ולהיכנס לשכונה. מדובר צה"ל ציינו כי הם פועלים בהתאם לתקציבים שניתנו להם ותנאי המכרז שנקבעו במסגרתו מפעילה את הבדיקות חברה חיצונית.
תושבים בשכונה אומרים היום כי החיים לצד האיצטדיון אינם נוחים בימים של משחקים, וכעת עליהם להתמודד עם צרה חדשה. חיים, תושב השכונה: "כשיש משחקים כדורגל אז יש תחושה של מצור. הכבישים נסגרים, חניות נתפסות, ואתה חושב פעמיים לפני שאתה נכנס או יוצא מהבית. עכשיו במקום כמה ימים בשנה שיש משחק, פתחו לידנו מתחם קבוע של בדיקות קורונה. פקקים מפה עד הודעה חדשה. שיחשבו קצת עלינו התושבים".