בעקבות פיצוץ במבנה וסדקים בקירות של בניין דירות ברחוב אחווה בקרית אליעזר שבחיפה החליטו כיבוי אש והצלה לפנות את דיירי הבניין. יש לציין כי מדובר ב-24 משפחות שפונו.
1 צפייה בגלריה
דיירי הבניין
דיירי הבניין
דיירי הבניין לאחר הפינוי
(צילום: טלי ליבמן)
כיבוי אש והצלה עבר בין הדירות ופינה את התושבים, שהתרכזו בסמוך לבניין. גורמי מקצוע מאגף ההנדסה של עיריית חיפה צפויים להגיע למקום ולהחליט האם הדיירים יכולים לחזור לבתיהם.
ערן תושב הבניין: "אחד הדיירים הזמין כיבוי אש בגלל לקויות ואז פינו את כל הדיירים. עזבתי את הדירה. אין פחד רק שייתנו לחזור. כל הדברים נשארו בבית".
תושב נוסף של הבניין: "יצאנו מהבית ככה בלי כלום. המשטרה נתנה לנו את ההוראה להתפנות. אף אחד לא דיבר איתנו. הבניין נבנה בשנות ה-60".
מעיריית חיפה נמסר כי כל הדיירים המתגוררים בבניין פונו אל מתחם בית הספר עירוני א', הממוקם בסמוך. מהנדסי העירייה פועלים בשטח לבחינת מצבו הקונסטרוקטיבי של הבניין, ופועלים יחד עם כוחות כב"ה ומשטרת ישראל לקבלת החלטות לגבי המשך הטיפול במקרה.
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "מייד עם היוודע לי פרטי המקרה, הנחיתי את צוותי העירייה לפעול לפינוי הדיירים מדירותיהם באופן מיידי ולמתן מענה הולם, כפי שפעלנו במקרים דומים בעבר. נמשיך ללוות את הדיירים ולדאוג לכל צרכיהם, עד שיוכלו לחזור בבטחה לבתיהם".