תושב חיפה, בן 22, מואשם כי לפני כשנה השחית את סניף ארומה בקרית חיים, שבו עבדה בת זוגו, וגרם לנזק בשווי 29 אלף שקל ואף איים על חיי אחד העובדים. הסיבה, נטען בכתב האישום שהוגש בשבוע שעבר, היה סירובה של בת זוגה לשוחח עימו.
1 צפייה בגלריה
סניף ארומה באח"י אילת
סניף ארומה באח"י אילת
סניף ארומה באח"י אילת
(צילום: נחום סגל)
על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום קריות, ביולי 2020, בשעה 4:00 לפנות בוקר, הגיע הנאשם לסניף ארומה ברחוב אח"י אילת בקרית חיים על מנת לשוחח עם בת זוגו שעבדה במקום, אולם היא סירבה לשוחח עימו, והוא אחז בידה בחוזקה. לאחר שהצליחה לשחרר את ידה, היא מיהרה לעבר מטבח בית הקפה, כאשר הוא צועד בעקבותיה.
שני עובדי מטבח הבחינו במתרחש וניגשו אליו כשהם חוצצים בינו לבינה, וביקשו ממנו לעזוב את המקום. אז איים עליהם, הוציא מכיסו גז מדמיע, כיוון לעברם ואמר להם שלא יתערבו כי זה עניין בינו לבן בת זוגו. לאור זאת ביקשו השניים מהעובדת לצאת לשוחח עימו מחוץ לבית הקפה, ולפתור את העניין.
העובדת אכן יצאה, אולם אחרי זמן קצר שבה על עקבותיה וחזרה לסניף. שני העובדים, שהבחינו בכך, ניגשו לדלת בית הקפה כדי למנוע מהנאשם להיכנס. הם אחזו בדלת בחוזקה, כאשר הוא בועט בדלת והולם בה על מנת להיכנס. במקביל, השליך קערות מים לעבר השמשה במטרה לנפצה, אבל לא הצליח. אז הוא ניגש אל אי תנועה קרוב, נטל סלע והשליך אותו בחוזקה לעבר חלון בית הקפה, שהתנפץ לרסיסים. לאחר מכן ניגש למרפסת בית העסק, עקר את עמודי התאורה, השחית את אדניות הפרחים ואת מערכת ההשקיה.
קראו גם >>>
בתוך כך פנה לאחד משני העובדים, איים על חייו בכך שהדגים תנועה של שחיטה על גרונו, ואמר לו שהוא יחזיר לו.
באותה עת עברה במקום ניידת משטרה, והשוטרים הבחינו במעשיו של הנאשם. שוטר ניגש אליו והורה לו להשליך מידיו את הגז המדמיע, אולם הנאשם המשיך ללכת, כשהוא אומר לשוטר שירה בו. השוטר המשיך להפציר בו במשך דקות להירגע, עד שהכניס את הגז לכיסו והתלווה אל השוטרים.
בגין מעשים אלו הוא מואשם בעבירות של איומים והיזק לרכוש במזיד, לאחר שגרם לבית העסק נזק בשווי של כ-29 אלף שקל.