ההפגנות בחיפה התחדשו הערב (רביעי) והפעם במספר מוקדים - שדרות בן גוריון, ודי ניסנאס ובשכונת חליסה. בואדי ניסנאס מדווחים כי במקום החלה שריפת פחי אשפה, אך עדיין רגוע.
1 צפייה בגלריה
שריפת פחים בואדי ניסנאס
שריפת פחים בואדי ניסנאס
שריפת פחים בואדי ניסנאס
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
כוחות משטרה רבים הגיעו לשדרות בן גוריון במטרה להגיב במהירות במידה ויופר הסדר ותהיה פגיעה ברכוש. למקום הגיע גם חבר מועצת העיר הרב דובי חיון במטרה לחלק פרחים לכל מי שיגיע.
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, אמרה היום (רביעי) בתום הערכת מצב שקיימה עם פיקוד המשטרה וכב"א: "זו העת לאחדות – יחד נעבור את הימים הקשים ולא נאפשר להפוך חציית קווים אדומים לשגרת חיים. אנו עוקבים בדאגה אחרי המתרחש ונמצאים בקשר מתמיד עם כלל הגורמים המוסמכים. עצוב, כי הזכות להפגין בדרך חוקית, הופכת שוב לאלימה ולבלתי חוקית, פוגעת קשות בשגרת החיים, משחיתה את המרחב הציבורי, רומסת ערכים ועסקים ומביאה למתחים, לטינה ולשנאה בין התושבים.
צפו בדבריו של חבר מועצת העיר הרב דובי חיון:
"העיר חיפה ידעה ימים קשים", הוסיפה ראש העיר, "יחד נדע היטב לעבור את התקופה הקשה הזו. יש על מי לסמוך. ברגעים אלה כולנו מחזקים את כל העמלים להחזרת הסדר לשגרה. אין מקום כלל וכלל להפוך חציית קווים אדומים לשגרת חיים. השפיות תנצח את האלימות. הנחישות תגבר על ההתגרות, והחיים המשותפים לעולם לא ייסוגו ואף לא יתרפסו בפני האלימות. ברגעים קשים אלה, על כולנו, יהודים וערבים, להיות חזקים ולפעול מתוך אחדות ואחריות".