העירייה החליטה לקבל את המלצת ועדת השמות העירונית ולהנציח זמרים, זמרות ולהקות בישראל על שמם יקראו כיכרות, שכונות ורחובות בגבעת זמר. שכונת גבעת זמר תיקרא על שם הזמר והשחקן אריק איינשטיין ז"ל, שנחשב לאחד הזמרים הגדולים בכל הזמנים.
2 צפייה בגלריה
אריק איינשטיין ויוסי בנאי
אריק איינשטיין ויוסי בנאי
אריק איינשטיין ויוסי בנאי
(צילום: אביגיל עוזי, צילום: צביקה טישלר)
הכיכרות בשכונה החדשה ייקראו כולם על שם להקות הזמר העברי. אחת הכיכרות תיקרא על שם צמד הדודאים – בני אמדורסקי ז"ל וישראל גוריון יב"ל, שפעלו כצמד בשנים 1957-1993. כיכרות נוספות ייקראו על שם: להקת משינה, להקת הגבעטרון, להקת חלב ודבש ולהקת כוורת האגדית.
כלל הרחובות בגבעת זמר ייקראו על שם גדולי הזמר העברי לדורותיו. כך ייקראו רחוב על שם יפה ירקוני ז"ל, כלת פרס ישראל לשנת 1998, מי שמזוהה עם תקופת קום המדינה וזכתה לכינוי זמרת המלחמות. וכדי לא לקפח חלילה, רחוב סמוך ייקרא על שם הזמרת שושנה דמארי ז"ל, כלת פרס ישראל לשנת 1988, שזכתה לכינוי "מלכת הזמר העברי" ושיריה הפכו לנכסי צאן ברזל של הזמר העברי.
2 צפייה בגלריה
עופרה חזה
עופרה חזה
עופרה חזה
(צילום: דוד רובינגר)
רחובות נוספים ינציחו את אהוד מנור ז"ל, חתן פרס ישראל לשנת 1998; נעמי שמר ז"ל; הזמר, שחקן הקולנוע והתיאטרון יוסי בנאי ז"ל; המשורר יהודה עמיחי ז"ל, זוכה פרס ישראל לשירה לשנת 1982; עפרה חזה ז"ל, הזמרת והשחקנית שזכתה למוניטין בינלאומי, זוכת פרס כינור דוד.
שני זמרים חיים יזכו לרחובות על שמם: הזמר והשחקן, חתן פרס ישראל יהורם גאון, והזמרת והשחקנית ילידת חיפה ירדנה ארזי.
עוד הוחלט על קריאת מדרגות בשכונה על שמם של יגאל בשן ז"ל, אהובה עוזרי ז"ל, והזמר ג'ו עמר ז"ל.
שבילים בשכונת הזמר העברי ייקראו על שמם של עוזי חיטמן ז"ל, מאיר אריאל ז"ל וליאור ייני ז"ל שנפטר לאחרונה.