'מונינה', המונית אותה נוהגת נינה מזרחי, נפרצה פעמיים תוך ארבעה ימים בשבוע האחרון. המונית של מזרחי, המתגוררת ברחוב הלל בהדר, ספגה כבר חמש פריצות בשנתיים האחרונות. הנהגת, שחרטה על דגלה להסיע נשים ונערות כדי לתת להן תחושת מוגנות, מתקשה להשיג בימים אלו תחושה זו בעצמה.
1 צפייה בגלריה
נינה מזרחי
נינה מזרחי
נינה מזרחי
(צילום: נטע פלג)
מזרחי: "אולי למישהו לא נוח עם זה ש"מונינה" פועלת. מאשימים אותי שאני מסרבת להסיע גברים, וזה לא נכון. לצערי יש הרבה זמן תחושה של חוסר ביטחון בשכונה שלנו".
השבוע נרשמו שתי פריצות, בלילה שבין חמישי לשישי, והשנייה בלילה שבין שבת לראשון. בכל אחת מהן נפרץ חלון אחר במונית.
"הפריצה השנייה הייתה הזויה", היא אומרת. "אחרי הפריצה הראשונה שמתי מעין ניילון והדבקתי אותו עם מסקינטייפ על החלון, כי הרי אי אפשר לתקן מיד, צריך לדבר עם הביטוח ולהזמין אותם. בשבת הייתה שקית במקום חלון, כך שמי שרצה לחפש דברים במונית יכול היה לקרוע את הניילון או להזיז אותו, אבל לא. הפריצה השנייה הייתה כשהפורץ בחר לשבור עוד חלון. מעניין שלא נגנב כלום מהמונית. למשל היו שם משקפי שמש שווים שיכלו לקחת".
קראו גם >>
מזרחי, שהגישה תלונה במשטרה על שתי הפריצות האחרונות, נזכרת כי בעבר הגישה תלונה על פריצה למונית שלה שהתרחשה ב-2019. "אני שואלת את עצמי למה. אין לי אויבים. חוסר הידיעה הזה הוא נוראי. אם הייתי יודעת שיש לי אויב, הייתי מנסה לפתור את זה. האם זה אומר שלא אגור יותר בהדר? מה זו ההפקרות הזו? יש כבר התארגנויות של נשים מהדר לקנות גז פלפל להגנה עצמית ודברים כאלה, מה זה הדבר הזה? אתמול והיום כבר חשבתי למסור את המונית. אני אקום מחר בבוקר, ויהיו לי חלונות או לא? יפלשו לי לתוך המונית?".
עוד כתבות - חדשות חיפה