אחרי היעדרות של שנה, פסטיבל הסטודנט הגדול בחיפה חוזר. הפסטיבל יתפרש על יומיים ויתקיים ב-26-27 למאי, בימים רביעי וחמישי, הוא יכלול שמות גדולים ביניהם נועה קירל. 15,000 איש יורשו להשתתף בו, כמות גדולה כפי שנראה כעת מכל אירוע דומה אחר באוניברסיטאות הגדולות בארץ והוא יכלול גם מסיבת בריכה והופעות רבות.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
(צילום דנה קופל)
"זה כנגד כל הסיכויים, בדרך כלל עובדים על זה חודשים והצלחנו לאשר את זה מהרגע להרגע, עד לפני חודש אישרו לנו להכניס רק 3,000 איש בישיבה ובלי אלכוהול", אומרת גל וייצנר דוברת אס"ט המארגן את האירוע בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה, מכללת תל חי, אורנים ואגודות סטודנטים נוספות. כשהתחלתי את הסמסטר לא חשבתי שבכלל יהיה לנו אירוע עכשיו כולם באופוריה, זה גם עשר שנים לפסטיבל המשותף עם אגודות (של אוניברסיטאות ומכללות) חיפה, תל חי, אורנים הפתוחה ,מגיעים גם הרבה אנשים שהם לא סטודנטים, אלא בני 30+".
לדבריה באס"ט בדקו והם האגודה היחידה שעושה אירוע בסדר גודל כזה שימשך יומיים. "באוניברסיטת תל אביב יהיה יום סטודנט אחד, בבן גוריון יכניסו אנשים בקפסולה של 10,000 איש ליום האחד וליום השני. באוניברסיטה העברית בירושלים דחו את האירוע ולא קבעו עדיין תאריך. אנחנו הצלחנו להרים פה ממש מעכשיו לעכשיו וזה יהיה אירוע מטורף".
עוד כתבות - חדשות חיפה