אגם קורן, הצעירה בת ה-14 מקריית ביאליק, שנפלה לפני כארבעה חודשים באתר הסנפלינג במערת בית קשת, ונפצעה באורח קשה מאוד, זכתה היום (שני) לביקור של הזמר האהוב עליה, בן זיני, והתקשתה להסתיר את ההתרגשות. השניים שוחחו, הצטלמו ושרו יחד חלק משיריו של זיני.
3 צפייה בגלריה
בן זיני מבקר את אגם קורן
בן זיני מבקר את אגם קורן
הפתעה. בן זיני ואגם בבית החולים שיבא, היום
(צילום: פרטי)
הקשר עם בן זיני נוצר דרך דוברת בית החולים שיבא. האם כרמית סיפרה: "דוברת בית החולים סיפרה לבן על המקרה של אגם, והוא ממש התרגש ורצה להכיר אותה".
בן הפתיע את אגם, הם שוחחו, הצטלמו ושרו יחד חלק משיריו של זיני האהובים על קורן, שמרוב התרגשות אף שכחה חלק מהמילים. את התיעוד מהמפגש המרגש, העלתה האם לדף הפייסבוק שלה.

עוד סיפרה האם כי בתה לא זוכרת כלל את האירוע בו נפצעה קשה, 'וטוב שכך'. "מצבה משתפר לאט לאט, היא הולכת עם הליכון, בעין שמאל עדיין יש בעיה, וזו לא הבעיה היחידה", סיפרה כרמית למיינט קריות. "אבל אנחנו אופטימיים. היום זה בדיוק ארבעה חודשים מהתאונה ומבחינת כולם אגם היא נס רפואי, אף אחד לא נתן לה סיכויי לחיות".
3 צפייה בגלריה
אגם קורן
אגם קורן
אגם קורן במסלול הסנפלינג במערת קשת
(צילום: באדיבות המשפחה)
כזכור, אגם נפצעה קשה לאחר שסיימה מסלול סנפלינג במערת קשת ועלתה בשביל לכיוון הוריה שהמתינו במעלה ההר, אך מסיבה שאינה ברורה נפלה אל תחתית ההר מגובה רב ונפצעה קשה. אביה שחיפש אחריה לאחר שהתעכבה מצא אותה בתחתית ההר.
בגלל הקושי בהגעה אל המקום היא חולצה בסיוע של לוחמי 669 ויחידת החילוץ של צה"ל, ופנתה במסוק לבית החולים רמב"ם כשהיא במצב קשה. כאמור, קורן אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ילדים כשהיא מורדמת ומונשמת ועברה ניתוח ראש.
3 צפייה בגלריה
בן זיני מבקר את אגם קורן
בן זיני מבקר את אגם קורן
הצטלמו ושרו יחד . בן זיני ואגם קורן
(צילום: פרטי)
האם כרמית: "לאגם יש עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו מלאי תקווה ומרגישים שקיבלנו אותה במתנה".