בגיל 78 החליט ראש העיר טירת כרמל לשעבר, אהרון כדורי כי הבשיל הזמן לכתוב ספר על דרכו מנער יחף במעברה ועד כניסתו ללשכת ראש העיר.
2 צפייה בגלריה
כדורי. מעכשיו גם סופר
כדורי. מעכשיו גם סופר
מהמעברה ועד העירייה
(פרטי)
כדורי, שהשיק את ספרו "איך שהגלגל מסתובב לו", נשוי באושר 54 שנים לרעייתו כרמלה, ולהם 4 ילדים, ו-13 נכדים. מי שניהל בעבר עיר, מתנדב כיום בעמותות שונות.
כדורי: "שנים רבות סיפרתי בשיחות שניהלנו עם חברים ומשפחתי על סיפורי עברי. ועם זאת, עלתה בי המחשבה שרצוי וחשוב שהדור הבא ידע יותר על כור מחצבתי, ידע על הקשיים וההצלחות שהיו בדרכנו. היום, כשהגעתי בברכת האל לגיל 78 מצאתי את הזמן המתאים לכך. אני מקווה שדרך יומן חיינו, תיסלל ההבנה שהקושי הוא בר חלוף והתקווה היא אבן יסוד בחיינו. וכאן, מתחיל הסיפור מרגע בואי לעולם בעיר הולדתי כפרי שבעירק ועד ימינו אנו. השתדלתי לא להרחיב, התרכזתי בתמצית המהלכים. ייתכן שהרבה נושאים שלא עלו בספר הינם חשובים לקוראים - ועמם הסליחה".
בספרו כותב כדורי על הגעתו לכס ראש העיר מתוך מערכת החינוך. "כראש מועצה שבא ממערכת החינוך, מורה ומפקח, דאגתי שמערכת החינוך בישוב תהיה איתנה, ותוביל את השינוי בתדמית הישוב. הקמתי אנדרטה לזכר הנופלים, ושילבתי גם תחנה פסיכולוגית לעזרת התלמידים ומשפחותיהם. שאפתי ופעלתי לשינוי חזות פני העיר וניתן, לראות היום את פירות העבר. בספרי, ניתן לקרוא בהרחבה על כל המהלכים של חיי".
2 צפייה בגלריה
כריכת הספר
כריכת הספר
כריכת הספר
(פרטי)
קראו גם: >>
כדורי מדגיש כי הספר לא נועד למכירה אלא למטרת הכרת המורשת במצוות ״והגדת לבנך למען יזכרו״. לדבריו, ספרים ניתנים למי שיתרום לעמותת חיים דוד שוקרון הדואגת לחלק לנזקקים מנות לחגים. "לשמחתי, רבים נענו ויש צורך להזמין מהדורה נוספת", אומר כדורי.
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.