במהלך השנים,מכשיר הפוליגרף ושיטות הבדיקה השתפר,כך שניתן להגיע כיום לרמת דיוק גבוהה בממצאי הבדיקה. מכשיר הפוליגרף,בודק פרמטרים במערכת העצבים המרכזית כמו: לחץ הדם,דופק,קצב הנשימה ומוליכות העור ומייצג אותם בגרפים. ביסוד המכשיר עומד הקשר המוכח בין רגשות האדם לתגובה פיזיולוגית,תגובה שאת עוצמתה ניתן למדוד. לשקר זאת פעולה שיוצרת תגובת לחץ אצל הנבדק ולכן כאשר אדם משקר גופו אינו מתפקד כרגיל: הדופק עולה,הפרשת הזיעה גוברת וקצב הנשימות משתנה. הפחד להיתפס בשקר גדול אף יותר,כאשר מכשיר הפוליגרף מחובר לנבדק.
1 צפייה בגלריה
אביר מכון פוליגרף ומהימנות
אביר מכון פוליגרף ומהימנות
אביר מכון פוליגרף ומהימנות
(צילום: אתר 123rf.com)
ההליך שבמסגרתו מכשיר הפוליגרף מחובר לנבדק ונשאל שאלות מכונה 'בדיקת פוליגרף'. את הבדיקה מנהל אותה בודק מומחה ומוסמך. הבדיקה מורכבת משלושה שלבים: שלב ההכנה לבדיקה – בשלב זה נערכת שיחה מקדימה עם הנבדק. הבודק מסביר לנבדק מהי בדיקת פוליגרף,תהליך הבדיקה ועונה על כל שאלה שיש לנבדק. במהלך השיחה עומד הבודק על מצבו הבריאותי והנפשי של הנבדק ומחליט אם הוא כשיר לבדיקה. בהמשך הבודק מבקש מהנבדק לספר את גרסתו לאירועים הנבדקים,מנסח עמו את השאלות שישאלו בבדיקה ומוודא שהן מובנות לו. בתום התהליך מתבקש הנבדק לחתום על טופס השאלות ובכך נותן להן את אישורו. שלב הבדיקה – הבודק מחבר את מכשיר הפוליגרף לנבדק ומתחיל את הבדיקה,בשלב הזה הבודק שואל את השאלות המאושרות. כל שאלה נשאלת מספר פעמים. התשובות לשאלות בבדיקה יהיו ב"כן " ו"לא" שלב הניתוח - בסיום ההליך הבודק מנתח את הגרפים ( צ'ארטים ),כותב דו"ח שבו מפורט הליך הבדיקה,תוצאות ומסקנות.
אביר שירותי פוליגרף ומהימנות תעסוקתית,הינו מכון פוליגרף מוביל הנוסד בשנת 1996. מאז ועד היום המכון מציע את שירותי הפוליגרף המקצועיים הטובים ביותר בארץ. מכורח העובדה כי בדיקות פוליגרף הן הליך רב השפעה וכזה אשר תוצאותיו עשויות לשנות חיים של אדם,אנו מעסיקים את המומחים המובילים בתחום ודואגים לבצע את הבדיקה בצורה יסודית מקצועית תוך הקפדה על סטנדרטיים מקצועיים. המכון שם דגש עליון על ערכי האמינות,דיסקרטיות ומצוינות, הבאים לידי ביטוי בכל סוגי הבדיקות אותן אנו מציעים לקהל הלקוחות, הכוללים בין היתר: בדיקות לפרטיים, לבתי משפט,לבתי הדין רבניים,פוליגרף לעובדים בחברות בארץ ובעולם ועוד גופים במגזר הציבורי והפרטי.
חייגו – 1800-33-5050
















פורסם לראשונה: 13:37, 12.12.21