רשמו ביומנים: בתאריכים 22-23/12 (ימים רביעי וחמישי) תתקיים תערוכת מכירות ענקית של חברת "בורג המפרץ" אשר תציע מאות מוצרים יוקרתיים, תוצרי עודפים ותצוגה, במחירי רצפה: "יש מספר מועדים בשנה שאנו מעוניינים לצ'פר את לקוחותינו", אומרים בעלי החברה, "והמועד הזה, סוף שנה, הוא אחד המועדים הללו והמיוחד שבהם".
5 צפייה בגלריה
סייל מטורף
סייל מטורף
סייל מטורף
(צילום המחשה: shutterstock)
כידוע, "בורג המפרץ" היא חברה בעלת מוניטין של 40 שנה בענף הברגים, אספקה טכנית, תחזוקת הבית בשיטת "עשה זאת בעצמך", קמפינג ופנאי. בחנות, שהפכה לשם דבר בכל איזור הצפון ומשתרעת על פני 1,000 מ"ר, ניתן למצוא היצע רחב ומגוון של מוצרים (למעלה מ-40,000) חדישים בקדמת הטכנולוגיה, מסווגים לקטגוריות, מחלקות ואגפים: ברגים ועוגנים מכל הסוגים, מחלקת צבע, כלי עבודה ידניים,מחלקת חשמל, ציוד למוסכים, ציוד בטיחות והרמה, כלי עבודה חשמליים, מחלקת אינסטלציה, גינון, אבזרי אמבטיה, אבזרי נוי ופלסטיק, כלי אחסון וגם ציוד לקמפינג.
כאמור, עם כל המוניטין הזה מציעה חברת בורג המפרץ "סייל" מטורף לקראת סוף השנה האזרחית בתאריכים 22-23/12 (רביעי - חמישי).
5 צפייה בגלריה
מקדחה
מקדחה
מקדחה
(צילום: בורג המפרץ)
בין היתר מציעה החברה:
שואב אבק יוקרתי ב-399 שקלים בלבד
רתכת 165 - 199 שקלים
משאבת מים: 249 שקלים
מקדחה 179 שקלים
5 צפייה בגלריה
מפוח עלים
מפוח עלים
מפוח עלים
(צילום: בורג המפרץ)
ועוד מאות מוצרים מעודפים או מתצוגה במחירים שבחברה מעדיפים לא לחשוף עקב מחירם הנמוך: "חשוב לציין", מסבירים צוות המומחים של החברה, "כי מדובר במוצרים איכותיים ביותר, עם אחריות, הנדרשים בכל בית. לצערנו, המלאי די מוגבל וישנם רק מיחידות בודדות מכל מוצר".
בעלי החברה שבים ומדגישים כי כל מוצרי החנות יהיו במגוון הנחות, אך מכירת התצוגות בכל המחלקות תהיה "במחירים מטורפים"

אין הפתעות

גם בצוות המומחים של המרכז הישראלי לבניה ממליצים באופן כללי להגיע לתערוכות של מכירת עודפים ופריטי תצוגה: "מעבר למחירים הזולים, והעובדה שמדובר במוצרים בעלי תקינה (תו תקן) שאין בהם חשש, הרי שברוב המקרים דווקא הקולקציה משנה שעברה היא המתאימה לצרכנים יותר לא רק מבחינת תקציב, אלא גם אסתטית והתאמה לצרכים ולרצונות שלהם.
5 צפייה בגלריה
שואב אבק
שואב אבק
שואב אבק
(צילום: בורג המפרץ)
"קנייה מתצוגה הינה בבחינת What you see is what you get", הם מסבירים, "בעת הקנייה אתה יכול לעמוד את הפריט על כל תכונותיו, איכויותיו ופגמיו (במידה וישנם), ללא הפתעות אשר יתכנו בעת הזמנת מוצר חדש".
5 צפייה בגלריה
מוצרים איכותיים
מוצרים איכותיים
מוצרים איכותיים
(צילום: בורג המפרץ)
"לקראת סוף השנה למשווקים יש מלאי של מוצרים ששימשו אותן לתצוגה ומלאי גדול עוד יותר של עודפים שהספקים הביאו להם על מנת להיפטר מהסחורה רגע לפני שמתחלפים הדגמים לחדשים יותר", משתפים המומחים, "מצב זה יוצר הזדמנות עסקית מצוינת עבור הלקוחות שיכולים לקבל את המוצרים במחירי עלות ולעיתים אף מעבר לכך. השבוע האחרון של סוף השנה הוא טווח הזמן האופטימלי בו אפשר למצוא את ההיצע הנרחב ביותר של מוצרים מתצוגה בהנחות מאד משמעותיות".

שווה יותר מהאינטרנט

שלמה נחום, אחד מלקוחות החברה, פרסם ברשתות החברתיות לקראת תערוכת המכירות, כי הוא נכח במספר תערוכות, וכי הוא מעיד על עצמו כ"לקוח קשה", ובכל זאת חוץ מהשירות האדיב המחירים היו אטרקטיביים: "שירות אדיב וברמה גבוהה", אמר שלמה, "בעבר, כאשר הבאתי להם הצעות מחיר נמוכות מהאינטרנט לכלי עבודה, הם השוו את ההצעה ואף נתנו מחיר נמוך בכמה עשרות שקלים. אני ממליץ".
אלכס קולדצקי, קבלן עבודות ושיפוצי בתים, פרסם גם הוא ברשתות החברתיות את הדברים הבאים: "רק בבורג המפרץ אני קונה את כל המוצרים שאני צריך בשביל השיפוצים שאני עושה בבתים. יש פה צוות שיודע את העבודה, מכיר את כל התחומים היטב ודואג ללקוחות שלו. התייעצתי איתם רבות. מי שהוא בעל מקצוע חייב לשפר את המלאי שלו, ולהתחדש בכל המוצרים שהחברה מספקת בתערוכה. אני עושה זאת כל שנה, ותאמינו לי מרוויח ובגדול".

כתובת: חלוצי התעשיה 3 מפרץ חיפה

טלפון: 04-8817000

פורסם לראשונה: 09:40, 13.12.21