"הקורונה חרוטה לי בלב, ומבחינתי אני לא קוראת לה קורונה, אני קוראת לה שנת הכתר שלי", מספרת מאיה אברהם, "זה היה כמו בית ספר לחיים".
1 צפייה בגלריה
מאיה אברהם
מאיה אברהם
מאיה אברהם
(צילום: יואל לוי)
אברהם, זמרת ויוצרת, חברה כבר כמעט שני עשורים בפרויקט של עידן רייכל ומשחקת היום בתיאטרון הקאמרי במחזמר "זה אני". ב-26 בנובמבר היא תופיע בוועידת העסקים של ידיעות תקשורת שתיערך באילת.
לפרטים נוספים ולהצטרפות לוועידת העסקים של "ידיעות תקשורת" לחצו כאן
אבל תקופת הקורונה לא התחילה אצלה ככה.
"בהתחלה לא ידעתי איך לעכל את זה. כל בן אדם צריך יציבות וביטחון, בטח אמן שהוא עצמאי, וזה היה נראה כאילו סוף העולם. במיוחד אחרי שעובר עוד חודש ועוד חודש ואת מבינה שזה נשאר ככה".
קראו גם:
אז מה השתנה בעצם?
"אחרי קצת יותר מחודשיים התאפסתי על עצמי והבנתי שאני צריכה לקחת את הדברים בידיים. התחלנו לשווק הופעות קטנות. פרסמנו פוסט שמציע הופעות לאנשים פרטיים והופענו בבתים. כשהיה מתווה שהתיר התכנסות של עשרה אנשים, עשינו שלוש שעות של הופעה וכל פעם התחלף הקהל לעשרה אנשים אחרים".
איך זה להופיע מול קהל כל כך מצומצם?
"מדהים! אם זה היה עכשיו למשל, זה היה מעלה שאלות כמו 'מה, לא באים לראות אותי?'. אבל הבנתי שגם עשרה אנשים זה אוצר. בכלל, זה כמו שנסעתי פעם להודו וראיתי איך האנשים שם חיים, את העוני. הרגשתי שאני יוצאת עם מוסר השכל. אמרתי לעצמי שאהיה בן אדם טוב יותר, שאראה את הדברים הקטנים בחיים. ככה עם הקורונה, כל דבר קטסטרופלי גורם לך לאיזון והכרת תודה. היום אני מעריכה אפילו קניות בסופר".
בסוף החודש היא תופיע כאמור בוועידת העסקים באילת.
"אני אופיע שם עם הגיטריסט שלי, שם חממי. נשיר שירים שלי ושירים מהפרויקט. יהיה כיף, אני מתרגשת".