זוג שנישא באמצעות שדכנית עשה כל שביכולתו להימנע מלשלם לה את שכרה.
כשפגשו אותה במקרה באירוע, היא אמרה להם: "אני מטילה עליכם קללה, לעולם לא תזכו לילדים משותפים".
2 צפייה בגלריה
"תצטרכו להתחנן כדי לקבל ממני מחילה"
"תצטרכו להתחנן כדי לקבל ממני מחילה"
"תצטרכו להתחנן כדי לקבל ממני מחילה"
(צילום המחשה: shutterstock)
השניים גיחכו, אבל למרות פנייה למיטב הרופאים ובכירי הרבנים, הם לא הצליחו להפוך להורים.
מה קרה כשניסו לאתר את השדכנית במטרה להסיר את הקללה?
זוג משנישא לפני למעלה מעשור באמצעות שידוך נמנע מלשלם לשדכנית את שכרה.
למעשה, השניים היו כה להוטים שלא לתת לה את התשלום המגיע לה, שבשלב כלשהו הם הכחישו בפניה כי הם בקשר. עם זאת, כשגילתה השדכנית את האמת היא הטילה עליהם "קללה".
קראו גם:
הכל החל כשהשדכנית הכירה בין השניים וביקשה תמורה של כמה אלפי שקלים מכל צד במקרה שהשידוך יצליח ובני הזוג יינשאו. השניים הבטיחו לה כי אם אכן יבשיל הקשר לחתונה, היא תקבל את חלקה מכל אחד בשמחה.
ואכן, לאחר ההיכרות של השניים פרחו היחסים ביניהם. כשהשדכנית שאלה אותם מה דעתם האחד על השנייה, הם השיבו במילים: "אין התאמה".
היא עוד ניסתה להכיר להם בני זוג נוספים, אבל הם הודיעו לה כי הם מצויים בזוגיות אחרת בכוחות עצמם ואין להם צורך בהיכרויות נוספות.
זמן קצר לאחר מכן החליטו השניים להינשא בחיק המשפחה וקומץ חברים, ועשו הכל כדי שהדבר לא יגיע לאוזני השדכנית כדי להימנע מלשלם לה.
השנים חלפו, השניים קנו בית משותף והשלב הבא שאליו שאפו היה הרחבת המשפחה.
רצה הגורל והם הגיעו לאירוע בעיר מגוריהם, ובו פגשו במקרה את השדכנית. האישה ההמומה הופתעה לראות אותם ביחד ושאלה האם נישאו. השניים לא יכלו להתחמק מהאמת והשיבו לה בחיוב.
השדכנית המופתעת שאלה אותם מדוע לא קיבלה מהם את שכר טרחתה ולמה לא טרחו לבשר לה על הצלחת השידוך. השניים השיבו: "זה הגורל שהפגיש בינינו, אין לזה קשר אליך. את עשית את החיבור הראשוני כשהעברת לנו את מספרי הטלפון האחד של השנייה ואנחנו לא חייבים לך כלום. החלטנו להתחתן וזה היה קורה גם בלעדיך, הכל זה מלמעלה וזה רצון השם".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
השדכנית הפגועה הבינה כי הם לא מתכוונים לשלם לה את שכרה והטיחה בהם: "אני מטילה עליכם קללה, לעולם לא תזכו לילדים משותפים. כדי שאסיר את הקללה תצטרכו להתחנן כדי לקבל ממני מחילה ולשלם לי פי 10 ממה שהתחייבתם מלכתחילה".
השניים גיחכו ולא ייחסו לכך תחילה חשיבות, אבל לתדהמתם - למרות ניסיונות מרובים, פנייה למיטב הרופאים ואף בקשת ברכה מבכירי הרבנים, הם לא הצליחו להביא ילדים לעולם.
לאחר זמן מה הם החלו להרגיש הרהורי חרטה על שלא שילמו את שכר השדכנית והחליטו לעשות כמצוותה ולשלם לה פי 10 מהשכר הראשוני.
למרבה הצער, כשניסו לאתר אותה, התברר להם כי היא הלכה לעולמה.
השניים החלו לריב ללא הפסקה, להאשים זה את זו במצבם ובסופו של דבר פנו אליי כדי שאכין עבורם הסכם גירושים.